Trött, men glad!

Det har varit en kanonhelg, verkligen! Trött är jag såklart, det blev inte så mycket sova ombord på båten.. Mest dansa och snacka strunt!
Det var kul att träffa alla apansikten igen, som vanligt!
Min stora familj!

Jag tänkte inte skriva mer idag. Jag tänker sova, men tackar mina goa medresenärer för en trevlig helg, och hoppas vi ses igen till gatufesten! =D

Fezt!

Kalaskakan 

Om ensmulakaka

Jag är ju alltså en träningstokig dietist med allvarligt intresse för mat, som bloggar om mitt liv i största allmänhet! Om träning i alla dess former, om matlagning till stor del, om inredning, om kläder o tillbehör, men också om andra glädjeämnen i livet, kärlek och vänskap, och saker och ting i omgivningen som berör! Sånt som snurrar i min skalle, helt enkelt!
Detta inlägg publicerades i Resor och märktes , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar