En ganska solig novembertisdag går mot sitt slut..

Erik är fortfarande på varmare breddgrader- spelar golf och klappar katter. Själv myser jag i soffan med tända ljus och försöker klura ut hur jag ska få till det här med att lägga upp bilder här på bloggen. Sen min dator kraschade nu i höst har den en helt ny hårddisk och allt är liksom nytt, så jag har inte fått ordning på mina dokument och hur datorn funkar än. Värdelöst. Jag är ganska värdelös, framför allt på datorer!

Här är i alla fall vårt sommarparadis. En bild tagen nu i höstas när vi var nere. Gärdesgårdsstaketet var precis klart, och stenmuren nästan klar också. Så himla fint blir det! Och nu har mamma och pappa varit där och planterat i helgen, så till våren blir det nog lite mer ombonat! 🙂

IMG_1646

Fårö, Skär

Det slog mig plötsligt att klockan dragit iväg, och jag måste krypa till sängs, men nu har jag ju fått lite bättre ordning på det där med bilderna, även om jag avskyr hur det funkar nu, pust och stön!

Godnatt!

/datorkaoskakan

Om ensmulakaka

Jag är ju alltså en träningstokig dietist med allvarligt intresse för mat, som bloggar om mitt liv i största allmänhet! Om träning i alla dess former, om matlagning till stor del, om inredning, om kläder o tillbehör, men också om andra glädjeämnen i livet, kärlek och vänskap, och saker och ting i omgivningen som berör! Sånt som snurrar i min skalle, helt enkelt!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar